مقالات

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

مناسبت‌هایی مثل ماه گرد یا سالگرد ازدواج، روز مرد یا روز تولد ، شب یلدا، عید نوروز بهانه‌های خوبی برای کادو دادن به آقایون هستند. یکی از مواردی که هر شخصی رو خوشحال میکنه هدیه گرفته حتی به ساده ترین شکل ممکنش هم که باشه.

شاید پیش خودتون فکر کنید که هدیه گرفتن واسه آقایون کار سختیه یا اصلا چی کادو باید بگیرم؟ یا  اصلا چه کادوهایی مناسب آقایونه؟

در حالت کلی خرید واسه اآقایون اونقد هم سخت نیست حالا شخص چه شوهر، نامزد، دوست، پسر یا حتی بردارتون باشه 

خب من اینجا در ابان کالا تصمیم دارم که به سوالاتت جواب بدم و راهنماییت کنم که بتونی یه کادوی مناسب رو بخری و در ادامه میتونی از پیشنهادایی که بهت دادم استفاده کنی

خرید دسته گل و یا باکس گل

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

یکی از قشنگ ترین چیزایی که میشه هدیه دادن گل هستش. بستگی به سلیقه شما داره اما خریدن یه دسته گل رز قرمز میتونه خیلی عالی باشه و یا هر نوع گل دیگه ای که میدونید اون شخص دوست داره.

باکس های گل هم میتونند گزینه مناسبی باشند که میتونید حتی بر اساس حروف اول اسم هم تهیه کنید:

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

مچ‌بند هوشمند

یکی دیگه از گزینه های مناسب برای  هدیه می‌تونه یه ساعت هوشمند جذاب و کاربردی باشه. این روزها گجت‌های پوشیدنی همه گیر شده‌اند و همه دوست دارند حداقل یکی از آون‌ها رو داشته باشن.

آقایون در هر سن و سالی که باشن با داشتن یک مچ‌بند هوشمند خیلی خوشحال‌ترند چراکه این مچ‌بندها جدا از ظاهر شیک و اسپرت، قابلیت اندازه‌گیری گام‌ها، مسافت طی شده، پایش وضعیت خواب و ضربان قلب را دارند.

همچنین تماس‌ها و پیام‌های دریافتی را نشان می‌دهد. کارایی عالی، تنوع ظاهری زیاد و البته قیمت مناسب این مچ‌بندهای هوشمند باعث شده که تبدیل به هدیه‌های بسیار عالی شوند. اگر شما هم قصد خرید  مچ بند مناسب مناسب برای آقایون رو دارید ما برای شما دو پیشنهاد دارم؛ مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 4 و مچ‌بند هوشمند Honor Band 5.

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

دوربین عکاسی

یک دوربین عکاسی کامپکت لازمه‌ی هر خونه‌ای است. این دوربین‌‌ها قیمت حدودا ارزانی دارند و در جشن‌ها مناسبت‌ها بسیار به‌کار می‌آیند. از طرفی هم این‌ روزها، آقایان جوان‌تر علاقه خاصی به دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی نشان می‌دهند.

این دوربین‌ها ابعاد کوچکی دارند، سبک‌اند و در برابر آب مقاوم هستن. این دوربین‌ها را می‌توان برای فیلم‌برداری به داخل ماشین، زیر آب، کوهنوردی یا هرکجای دیگر برد و فیلم‌های جذاب و هیجان‌انگیزی با اونها ضبط کرد. پس اگر قصد خرید هدیه مناسب آقایان جوان دارید، دوبین‌های عکاسی کامپکت و دوربین فیلم‌برداری ورزشی انتخاب‌های درجه یکی هستند.

پیشنهاد من برای دوربین کامپکت، دوربین دیجیتال سامسونگ مدل ST69 و برای دوربین فیلم‌برداری ورزشی،دوربین مدل 4SU به همراه لوازم جانبی است.

کنسول

دیگه این روزها همه می‌دونند که علاقه‌ به بازی‌های کامپیوتری هیچ ربطی به سن و سال نداره. این روزها اکثرا همه در خونه خودشون یک کنسول بازی دارند. اما برای آقایانی که یک کنسول درست و حسابی ندارن و شما می‌دونید که به بازی کامپیوتری علاقه دارن، بهترین هدیه یک کنسول بازیه.

شاید قیمت کنسول‌ها بالا باشه، اما نگران نباشین این هدیه یک عمر براشون می‌مونه. از طرفی، برای آقایان جوانی که کنسول بازی دارن و وقت زیادی هم در تنهایی به بازی کردن می‌گذرونن، می‌تونید یک دسته بازی اضافه هدیه بگیرید. با این کار هم آن‌ها را خوشحال کرده‌اید که می‌توانند هم‌بازی داشته باشند، هم خودتان از تنهایی درمی‌آیید و می‌توانید با آن‌ها هم‌بازی شوید.

من بهتون کنسول بازی Xbox One S ALL DIGITAL را پیشنهاد می کنم که قیمت ارزون‌تری نسبت به PlayStation 4 داره. همچنین شما می‌توانید برای آن‌هایی که خودشان این کنسول را دارند، دسته بازی بی‌سیم Xbox One را هدیه بگیرید.

هدفون و هدست

موسیقی عضو جدایی‌ناپذیر زندگی ماست، پس یک هدفون خوب برای بهتر شنیدن موسیقی می‌تونه یک هدیه خاص باشه. یک هدفون خوب می‌تواند تجربه گوش کردن به موسیقی را به طور کلی عوض کند.

علاوه بر این، آقایونی که ورزش می‌کنن، زیاد با تلفن صحبت می‌کنن یا زمان زیادی رو پشت فرمون می‌گذرونن  می‌تونید با یک هدست بی‌سیم که قابلیت برقراری تماس هم علاوه بر پخش موسیقی داره، حسابی خوشحال کنید.

در میان انواع هدست و هدفون بی‌سیم شما انتخاب‌های زیادی دارید که ممکن است کمی گیج کننده باشد، از این رو پیشنهاد ما برای خرید اینترنتی هدیه سالگرد ازدواج برای آقایان یا هر مناسبت قشنگ دیگر عبارت‌ است از: هدفون بلوتوثی بی سیم مدل MX666 برای گوش کردن به موسیقی با کیفیت خوب و بدون هیچ مزاحمت.

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

ماشین اصلاح

یکی دیگه از انتخاب‌ها در هدیه برای آقایون لوازم شخصی برقیه. لوازم شخصی برقی آقایان شامل انواع ماشین‌های اصلاح سر و صورت و بدن می‌شه. این ماشین‌ها مدل‌های مختلفی دارند که شما می‌تونید براساس سلیقه و نوع اصلاحی که اغلب دارند، هر کدوم رو به آن‌ها هدیه دهید.

اگر کادو برای تولد کسی تهیه می‌کنی که صورت خودش رو کاملا شیو می‌کنه و یک اصلاح دقیق و تمیز می‌خواد، باید یک ماشین اصلاح صورت با قابلیت اصلاح با شماره صفر بخرید. اگر هم همسر، دوست یا برادر شما معملا ریش می‌گذارد، می‌توانید به آن‌ها یک ماشین اصلاح سر و صورت که دارای شانه‌های متنوع است هدیه بدید.

پیشنهاد اول ما به شما ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 و ماشین اصلاح صورت فیلیپس مدل AT890/20 هستش که یه هدیه موندگار برای آقایان محسوب می‌شود و پیشنهاد دوم، ماشین اصلاح سر و صورت مدل  1400 Black از برند موزر هستش.

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

لباس ورزشی

بهترین پیشنهاد هدیه برای مردای ورزشکار و عاشق تیپ‌های ورزشی، خرید لباس ورزشیه. لباس ورزشی هم پرکاربرد است و هم جذاب. همه پسرا و آقایان جوان عاشق پیراهن ورزشی هستن و حداقل یکی دوتا تیشرت ورزشی و سه چهارتا شلوار ورزشی در کمدشون پیدا می‌شه. اگر غیر از این باشد که حتما باید برایشان یک لباس ورزشی هدیه بگیرید. اما اگر ورزش‌کار هستند و لباس ورزشی زیاد دارند هم بی‌شک یک لباس ورزشی جدید بهترین هدیه است.

اگر قصد دارید که یک هدیه نسبتا گرون قیمت برای آقایان بخرید، هودی گزینه بسیار خوبیه و همه آقایون جوان عاشقش هستن. اگر هم بخواید کمتر هزینه کنید ولی در عوض یک کادو درست و حسابی بدهید، تیشرت ورزشی بهترین گزینه است.

پیشنهاد ما برای هودی، هودی ورزشی مردانه مل اند موژ هست و برای تیشرت مردانه، من به شما پلوشرت آستین کوتاه مردانه Vikings را پیشنهاد می‌کنم. حتی می‌تونید هر دو این لباس‌ها را باهم هدیه دهید تا او را با یک ست ورزشی کامل و جذاب خوشحال کنید.

کیف و کوله

از لباس‌هایی که می‌تونید به آقایون هدیه بدید گفتم، جا داره بگم که کیف چرمی هم هدیه بسیار خوبو کاربردیه که آقایان با هر سن و هر استایل لباس پوشیدن، می‌تونند از آن استفاده کنن. اگر مردی که شما می‌خواهید برایش هدیه بگیرید شاغله و معمولا تیپ‌های رسمی لباس می‌پوشه، یک کیف دستی چرم طبیعی برای او هدیه‌ای شیک و مطلوبه.

اما اگر معمولا تیپ‌های عادی و اسپرت لباس می‌پوشد یا دانشجو هست، کوله پشتی هدیه مناسب‌تر برای اونه. کیف اداری مردانه با چرم طبیعی می‌تونه یک هدیه شیک برای آقایان خوش‌سلیقه باشه و کوله پشتی شیائومی یک هدیه مناسب برای آقایان جوان است.

لوازم کمپینگ

این روزها کمپینگ و سفر به طبیعت بین خانم‌ها و آقایان جوان بسیار رایج شده. ماندن در طبیعت هم وسایل خاص خودش رو می‌خواد. اگر به دنبال هدیه برای آقایانی هستید که اهل طبیعت و کمپینگ هستن، بهترین هدیه لوازم سفر و کمپینگ است.

شما می‌تونید هر کدوم از لوازم ضروری و لازم کوهنوردی و کمپینگ مثل کیسه خواب، چادر، زیرانداز، جی پی اس، اجاق سفری و غیره را برای تولد، یلدا، عید یا مناسبت‌های دیگر به آقایان اهل سفر هدیه دهید. مهمترین وسیله برای ماندن در طبیعت یک چادر خوب است. چادری که به اندازه تمام مسافران جا داشته باشد و در برابر باد و باران ایمن باشد.

یکی دیگر از لوازمی که بودنش در کمپ بسیار رضایت‌بخش است، صندلی سفری است. ما به شما چادر ۶ نفره ارزان قیمت و صندلی سفری تاشوی اف آی تی را پیشنهاد می‌کنیم. کسی که هرکدام از این لوازم را در سفر همراه خود داشته باشد سفری لذت‌بخش را تجربه خواهد کرد.

اسپیکر و هارد اکسترنال

یک اسپیکر قابل حمل خوب هم جزو کالاهایی است که هر کسی باید یکی داشته باشد. اسپیکر بلوتوثی در سفر، کوه یا هرجایی که به برق دسترسی نداشته باشید، خیلی به کار می‌آید. به همین دلیل یک هدیه جذاب برای آقایان علاقه‌مند به موسیقی می‌تواند اسپیکر بلوتوثی خوبی باشد که کیفت و مدت زمان شارژدهی بالایی دارد.

علاوه بر یک اسپیکر خوب، آقایانی که همیشه از کمبود حافظه لپ‌تاپ و کامپیوتر خود ناراضی‌اند و آن‌هایی که فیلم و موسیقی زیاد آرشیو می‌کنند، به یک یک هارد اکسترنال خیلی نیاز دارند. هارد اکسترنال یک هدیه جالب برای آقایان به مناسبت‌های مختلف است.

پیشنهاد ما برای خرید اسپیکر بلوتوثی، اسپیکر قابل حمل سونی مدل SRS-XB10 و برای یک هارد اکسترنال خوب که یک عمر صاحب خود را راضی نگه‌دارد، هارد کسترنال وسترن دیجیتال مدلMy Passport با ظرفیت ۱ ترابایت است.

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

لوازم بهداشتی

برای آقایانی که به بهداشت و آراستگی خود همیشه اهمیت می‌دهند می‌توانید لوازم بهداشتی جذاب هدیه بگیرید. لوازمی مثل یک مسواک برقی درجه یک و باکیفیت، ماسک صورت پاک کننده پوست، یا لوسیون و تقویت کننده مو برای آقایانی که نگران ریزش مو خود هستند و خیلی لوازم بهداشتی دیگر.

حتی می‌توانید با هدیه‌های جذاب افرادی که به ظاهر یا بهداشت خود چندان اهمیت نمی‌دهند را به عادت‌های خوب تشویق کنید. ما به شما مسواک برقی معروف و پرفروش مسواک برقی اورال-بی مدل Vitality Sensitive Clean به همراه سری یدک مدل Precision Clean را به عنوان یک هدیه جذاب برای آقایان جذابی که همیشه به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می‌دهند و کرم ضد چروک شب فابریگاس مدل Q10 را برای آقایانی که جوانی خود را دوست دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

ساعت مچی

از آن‌جایی که آقایان معمولا برعکس خانم‌ها از زیورآلات کمتر استفاده می‌کنند، چیزهایی مثل ساعت، دکمه سرآستین، کمربند و کراوات نقش زیادی در ظاهر آن‌ها بازی می‌کند. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و می‌تواند تاثیر زیادی در خوش‌تیپی و جذابیت او داشته باشد.

اگر می‌خواهید به یک مرد جوان خوش‌تیپ که ساعت‌های کلاسیک دوست دارند یک هدیه جذاب بدهید، یشنهاد ما ساعت مچی عقربه‌ای هابلوت با صفحه جذاب است و برای آقایان جوان با تیپ‌های اسپرت‌‌تر، ساعت مچی مردانه کاسیو جی‌شاک بهترین هدیه است.

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

معمولا مطمئن‌ترین و رایج‌ترین هدیه برای آقایان عطر و ادوکلن است. آقایان معمولا به اندازه خانم‌ها در انتخاب عطر انتخاب پیچیده‌ای ندارند و با چند حدس می‌توان فهمید که رایحه و برند مورد علاقه آن‌ها چیست؛ عطر گرم با بوی تلخ دوست دارند یا از بوهای خنک و شیرین لذت می‌برند.

برای انتخاب عطر برای هدیه به آقایان اول باید بودجه‌ای خود را درنظر بگیرید. قیمت عطرها با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و ممکن است حتی با این‌که می‌دانید رایحه مورد نظر همسر یا دوست‌تان چیست، در انتخاب بین عطرها مردد شوید. به همین دلیل ما دوتا از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین عطرهای خنک و گرم را به شما معرفی می‌کنیم.

عطر اول ادو تویلت مردانه مون بلان مدل Legend است که بوی خنک و شیرینی دارد. عطر دوم هم ادوتویلت مردانه اکسیس مدل Winner است که قیمت مناسبی دارد و بسیار خوشبوست.

کفش

اگه با کسی که می‌خواید براش هدیه بگیرید رابطه نزدیکی دارید، پس دست‌تان در خرید هدیه بازتره و می‌تونید برید سراغ هدیه‌های خاص‌تر مثل کفش. کفش یک هدیه نفیس برای آقایان است و چون کاربرد زیادی دارد، آن‌ها را خیلی خوشحال می‌کند.

در راهنمای خرید کادو برای آقایان شیک پوش که معمولا لباس‌های رسمی‌ و می‌پوشند، نیم بوت مردانه چرم یک هدیه شیک و رسمی است. همینطور برای آقایان جوون‌تر که بیشتر تیپ‌های اسپرت لباس می‌پوشن، ورزش می‌کنند و راحتی برایشان اهمیت زیادی دارد، یک کفش کتانی رانینگ جدید و راحت بهترین هدیه است.

پیشنهاد هدیه ما برای دسته اول نیم بوت چرم طببیعی  و برای دسته دوم کفش مخصوص دویدن مردانه است.

30-offer-buy-gift-for-men

اگر می‌خواید که هزینه کمتری پرداخت کنید و اما یک کادوی شیک بخرید، می‌تونید به سراغ کیف پول، کمربند یا ست‌های هدیه بروید.

کیف پول و کمربند از قدیم جزو کادوهای باارزش میان خانواده‌ها و دوستان بوده و هنوز هم جزو هدیه‌های شیک و رسمی به شمار می‌ره.

توصیه من انتخاب چرم طبیعی هستش چون ارزش و اصالت بیشتری نسبت به چرم مصنوعی داره. پیشنهاد خرید اول ما ست هدیه چرم طبیعی زانکو چرم مدل مدیران است که یک کیف پول مردانه و یک کمربند داره و پیشنهاد دوم کیف پول آدین چرم مدل DM14.1 است.

30-offer-buy-gift-for-men

دستبند و اکسسوری

آقایون زیادی نیستن که به دست‌شون دستبند بیاندازند اما اگر مرد زندگی شما از دستبند خوشش می‌آد، باید برای او بهترین دستبندو هدیه بگیرید. دستبندهای مردانه معمولا طرح‌هایی از ترکیب فلز و الیاف، سنگ‌های جذاب، چرم و طلا و استیل دارند.

اگر بودجه خیلی زیادی ندارید اما می‌خواهید یک هدیه خاص برای آقایان بخرید، دستبند مردانه ریسه گالری مدل Ri3-O1037B را هدیه بگیرید. اگر هم می‌خواهید یک دستبند شیک و با ارزش برای او بخرید، دستبند مردانه نومینیشن مدل ترایپ انتخاب بسیار خوبی است.

30-offer-buy-gift-for-men

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان


۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان

۳۰ پیشنهاد خرید هدیه برای آقایان


راهنمایی برای خرید بهترین هدیه برای آقایان!

در اینجا لیستی از کلی هدیه خاص برای آقایان براتون تهیه کردهم که هر کدوم از آونها می‌تونه هدیه‌ای مناسب از طرف شما برای شوهر، دوست، پسر، برادر یا نامزدتون باشه. این فهرست با توجه به سلیقه و نیاز آقایان جوان طراحی شده و شامل انواع کیف، کفش، ساعت، لوازم بهداشتی و… می‌شه.

چه به دنبال هدیه تولد برای آقایان جوان باشید و چه بخواهید با یک هدیه روز مرد را به او تبریک بگویید این راهنمای خرید هدیه برای آقایان شما را سربلند خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا